بیماری های شنوایی و خرید سمعک استارکی

در این وبلاگ به بررسی انواع سمعک ها و کاربرد آن ها می پردازیم

بیماری های شنوایی و خرید سمعک استارکی

۲۵ بازديد
. یک استثنا می تواند بیماری کم شنوایی پیشرونده خرید سمعک استارکی باشد که دراین شرایط کاشت حلزون را برای بیماری که درجه ی کم شنوایی کمتری داردتجوی کنیم تا برای بیمای با کم شنوایی پایدار.
مشکل بودن تصمیم گیری درباره فوائد این کار این است که کاشت حلزون برای بعضی از مردم به نسبت دیگران بهتر پاسخ می دهد . بعضی از کارکردهای آن را می توان بر پایه ی : مدت زمان کم شنوایی ، سن کاشت حلزون، سن وقوع ناشنوایی ، شنوایی باقی مانده قبل از کاشت حلزون ، آسیب شناسی اختصاصی و فاکتورهای انگیزیشی پیش بینی کرد . اما متغیر های تعریف نشده ی احتمالی نتایج باقی می ماند.
شکل 3 . 8 برای بیماران بالغی که کاشت حلزون داشتند و با 3 تست گفتاری آزمایش شدند امکان فراتر رفتن امتیاز گفتاری روی محور افقی نمایش داده شده است که بر پایه نتایج گزارش شده برای طرح فرآیند Ltd srEAK است . حتی برای امتیاز های خیلی کم گفتاری با سمعک ها ، احتمال پیشرفت کمتر از 100% است . زیرا نسبت کمی از بیماران با کاشت حلزون به هیچ تمایز گفتاری open – set ی را به دست نمی آورند. از سوی دیگر ، بسیاری از بیماران هنگامی که کاشت حلزون انجام می دهند امتیاز بالایی در جملات open – set در مکان های آرام به دست می آورند.
ویژگی که به طور معمول برای کاشت به کار می رود این است که برای بالغین ، امتیاز جملات گفتاری open – set در مکان های آرام با سمعک باید زیر بم درصد باشد. شکل 3 .8 نشان می دهد که یک شانس 67 درصدی وجود دارد که امتیاز به دست آمده با کاشت حلزون بیشتر شود . حتی اگر عملکرد کاشت برابر عملکرد سمعک در گوش دیگر باشد. موقعیت های بسیاری در زندگی واقعی وجود دارد که بیمار سود قابل ملاحظه ای را از کاشت حلزون می برد. در این مطالب بیان می کند که هر دودستگاه بعد از عملیات کاشت پوشیده می شوند.
منبع:
https://tehransafir.com/%d8%b3%d9%85%d8%b9%da%a9-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%da%a9%db%8c/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.