کمک شنوایی سمعک

در این وبلاگ به بررسی انواع سمعک ها و کاربرد آن ها می پردازیم

کمک شنوایی سمعک

۱۱۰ بازديد
البته وقتی که اولین فرکانس مشکل ساز تحت کنترل درآمد و ( بهره چند dB افزایش یافت) بعضی از فرکانس های دیگر پیرگوشی مشکل ساز خواهد شد و فاز باید برای این فرکانس ها هم اصلاح شود.
احتمالا مشکل می شود همزیمان فاز رضایت بخش در همه ی فرکانس ها بدست آیدو. شبیه روش های که در بخش بحث شده این روش می تواند بدین گونه که اجازه دهد بهره اضافی بدست آید بدون نوسان فیدبک اما مشکل را کاملا از بین نمی برد.
مثلا با روش های دیگر اگر مشکلات فاز فیدبک تغییر کند سپس همچنین دستکاری فاز احتیاج شده تغییر می کند. بنابراین ابزاری که به طور مداوم ( یا در کمترین تناوب) تغییر فاز مورد نیاز برای اجتناب از فیدبک را مانیتور می کنند نسبت به انهایی که فقط یکبار در زمان فیتینگ تنظیم می شوند به احتمال زیاد مزایای بیشتری دارند.
طراحان سمعک استخوانی مدتی زیاد است که کنترل فاز اولیه را استفاده می کنند. جابجا کردن اتصالات بعد فن ( اگر امکان داشته باشد) 180 به فاز پاسخ اضافه می کند که در 50% ا موارد و اجازه می دهد یک بهره بزرگتری بدون نوسان بدست آید حداقل برای بعضی تنظیمات تن کنترل ها

کاهش فیدبک بوسیله حذف مسیر فیدبک
تکنیک بعدی عمداً بهره و فاز پاسخ سمعک را با هم تغییر می دهد. به جای دستکاری بهر سمعک، یک مسیر دستی دیگر با بهره و فا مناسب مناسب اضافه می کنیم تا مسیر نشت خارجی را حذف کند مطابق شکل 7.13 به عبارت دیگر خدمات سمعک در یک فرکانس خاص دو مسیر فیدبک شدت سیگنال یکسانی عبور می دهد اما این سیگنال ها فاز مخالف دارند بنابراین فیدبک این دو سیگنال صفر خواهد شد و فیدبک خالص صفر می شود بدون وجود هیچ فیدبکی هیچ نوسانی نمی تواند وجود داشته باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.