مرکز شنوایی و خرید سمعک ویدکس

در این وبلاگ به بررسی انواع سمعک ها و کاربرد آن ها می پردازیم

مرکز شنوایی و خرید سمعک ویدکس

۴۲ بازديد
. در حقیقت وظیفه یک متخصص بالینی، شناخت خرید سمعک ویدکس بیماری و بررسی موانع موجود در عدم دستیابی به موفقیت و غلبه بر آنها با استفاده از راهکارهای فنی و یا کمک به تغییر عقاید بیمار در استفاده از سمعک در مقابل معایب آن می¬باشد. وظیفه آنها همچنین ارائه اطلاعات مورد نیاز به بیمار به منظور انجام یک تصمیم¬گیری خوب در خصوص پروسه درمان است. یک متخصص بالینی چه خاطره¬ای را می¬بایست برای بیماری که از مزایای سمعک نامطمئن است نقل نماید؟ چنانچه اطلاعات نامشخص و منفی در خصوص کاربرد سمعک به بیمار داده شود، اطمینان و پشتکار وی در پذیرش و استفاده از این وسیله کاهش خواهد یافت. از طرفی دیگر، ارائه پیش¬بینی¬های مثبت اغراق¬آمیز انتظارات غیر واقعی را در بیمار ایجاد خواهد نمود که منجر می¬شود ادامه درمان با مشکلات عدیده¬ای روبرو گردد. از نظر اخلاقی، تشویق و دلگرم کردن بیمار و ارائه اطلاعات ساده برای درک استفاده از سمعک، مانعی ندارد. از سویی دیگر، بیمار، تنها شخصی است که می¬تواند در خصوص مزایا و معایب سمعک و برقرای تعادل در زمان استفاده از آن برای خودش تصمیم¬گیری نماید.
نمونه¬هایی وجود دارد که در آن متخصصین بالینی مشاهده می¬نمایند که بیمار علی¬رغم دارا بودن آستانه صدا بسیار پایین و مشکل در شنیدن تلاش چندانی در پذیرش سمعک نمی¬نمایند و اظهار نارضایتی می¬نمایند. به عنوان مثال: فرض کنید آقای X توسط خانم X به کلینیک شنوایی ارجاع داده شده است.
پس از شنیدن اظهارات مشخص گردید که آقای X در شنیدن صداهای اطراف خود با مشکلاتی روبرو است و به دلیل زیاد کردن صدای تلویزیون از سوی همسایه¬ها توبیخ شده است
منبع:
https://tehransafir.com/%D8%B3%D9%85%D8%B9%DA%A9-%D9%88%DB%8C%D8%AF%DA%A9%D8%B3/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.