بیماری های شنوایی فروش سمعک ویدکس

در این وبلاگ به بررسی انواع سمعک ها و کاربرد آن ها می پردازیم

بیماری های شنوایی فروش سمعک ویدکس

۳۱ بازديد
از سوی دیگر اعضای خانواده فروش سمعک ویدکس می توانند تأثیر زیادی برکسانی که سمعک می گیرند داشته باشند. تقریباً 50% کسانی که کمک گرفتن از سمعک شان را پی گیری می کنند اعضای خانواده شان به عنوان محرک و انگیزه های اولیه برایشان بوده اند.
اگر چه معقول است که این گونه پنداریم که یاری و کمک مثبت اعضای خانواده ، بیمار را به استفاده مداوم تشویق خواهد کرد و تقویت و یاری منفی تأثیر عکس خواهد داشت اما چگونگی تأثیر طرز برخورد اعضای خانواده بر اندازه ای که بیمار واقعاً از سمعک اش استفاده می کند واضح نیست .
قطعاً اعضای خانواده بر یکدیگر تأثیر می گذارند . بیماران در آینده به عقیده های یکسان در مورد کم شنوایی و سمعک گرایش دارند به این ترتیب که عقیده ای که اعضای خانواده شان دارند راباور می کنند.
در بعضی شرایط تا زمانی که بیمار برای به دست آوردن مهارت های مورد نیاز برای استفاده ی مفید و کارآمد از سمعک فرصت دارد ممکن است تشویق دیگران بسیار مهم باشد. از طرفی دیگر بیمارانی که فقط برای آرام کردن و تسکین اعضای خانواده سمعک می¬گیرند احتمال کمتری دارد که از آن استفاده کنند. به طور کلی نشان داده شده است که هیچ ارتباط آماری بین کسی که برای رسیدگی اولیه به بیمار انگیزه داده است و نتیجه استفاده یا فایده آن وجود ندارد.
نگرانی های مربوط به زیبایی :
بسیاری از بیماران در مورد قابل دید و ظاهر بودن سمعک نگران هستند.
تعجب آور نیست که بعضی افراد حاضرند برای سمعک ITE پول پرداخت کنند تا این که BTE را به صورت رایگان داشته باشند.
به طور مشابه زمانی که به افرادی که نقص شنوایی دارند و هرگز از سمعک استفاده نکرده اند عکس های انواع مختلف سمعک نشان داده می شود تلاش برای پیگیری کردن خرید سمعک به نسبت کوچک شدن اندازه ی سمعک افزایش می یابد.
منبع:
https://tehransafir.com/%D8%B3%D9%85%D8%B9%DA%A9-%D9%88%DB%8C%D8%AF%DA%A9%D8%B3/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.