کلینیک سمعک و فروش سمعک اتیکن

در این وبلاگ به بررسی انواع سمعک ها و کاربرد آن ها می پردازیم

کلینیک سمعک و فروش سمعک اتیکن

۳۴ بازديد
. وقتی عملکرد یکی از بین میرود، دیگری فروش سمعک اتیکن به صورت موقت با افزایش فعالیت بالاتر از سطح فعالیت ایستای نرمالش پاسخ میدهد. این امر یک غیرقرینگی عمیق ناگهانی در دو هسته دهلیزی ایجاد میکند و به علایم و نشانه های آوران برداری دهلیزی یکطرفه ناگهانی (UVD) که در بالا ذکر شد منجر میشود.
CNS با کاهش سطح resting طرف سالم ( پروسه ایی که با عنوان cerebellar clamp شناخته میشود) واکنش نشان میدهد و بتدریج فعالیت را در هسته های دهلیزی طرف آسیب دیده به حالت اول برمیگرداند. این روند به tonic rebalancing و کاهش نشانه های استاتیک منجر میشود. بازگرداندن فعالیت در هسته های دهلیزی در طرف آسیب دیده نباید با بازگرداندن پاسخ از لابیرنت محیطی آسیب دیده اشتباه شود. به نظر نمیرسد که این روند tonic rebalancing و دوره زمانی برای کاهش علایم استاتیک مثل نیستاگموس خودبخودی و کج شدن چشم به بینایی یا تحریک بدنی بستگی داشته باشد.
وقتی فردی با فقدان وستیبولار یکطرفه قبلی،بعد از یک دوره سازش، در لابیرنت طرف مقابل ضایعه ایی دارد،تعادل مجدد فعالیت عصبی بین دو هسته دهلیزی آشکار میشود. به خاطر اینکه علایم فقدان وستیبولار یکطرفه ناگهانی،همانطور که ذکر شد، در نتیجه عدم قرینگی در پتانسیل های استراحت هسته دهلیزی هستند، حس رایج نشان میدهد که فقدان عملکرد در لابیرنت باقیمانده در نتیجه فقدان دو لابیرنت دهلیزی اما با خروجی قرینه ایجاد میشود بهرحال در این مورد پاسخ ذهنی همانند زمانی است که لابیرنت به دلیل غیرقرینگی شناخته شده که علایم استاتیک فقدان یکطرفه و حاد لابیرنت است را نشان میدهد.
منبع:
https://tehransafir.com/%d8%b3%d9%85%d8%b9%da%a9-%d8%a7%d8%aa%db%8c%da%a9%d9%86/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.