قیمت های مختلف سمعک

در این وبلاگ به بررسی انواع سمعک ها و کاربرد آن ها می پردازیم

قیمت های مختلف سمعک

۴۳ بازديد
هارمونیک های سطح پایین ممکن است بطور کامل توسط این صافی های کلینیک شنوایی تهران صفیر باندگذر پهن تجزیه نشده و استخراج زیر و بمی برای هارمونیک ها و یا استخراج F0 اصوات مرکب برای این شنونده ها دشوار می شود.
در حالیکه شواهدی وجود دارد که کاربران کاشت حلزون قادرند از نشانه های مکان برای تعیین موقعیت تون خالص در یک باند صافی یا در زوج صافی استفاده کنند، اما این مسئله در هارمونیک های اصوات مرکب صادق نمی باشد پس از حذف نشانه های زمانی زیر وبمی، بزرگسالان کاربر کاشت حلزون نمی توانند F0 زوج واکه های مصنوعی را حتی برای تفاوت های بزرگ F0(7/1 اکتاوی)، مشخص کنند. فراهم شدن نشانه های مکانی زیر وبمی توسط ماهیت تحریک الکتریکی نیز محدود می شود. تعداد مکان های مستقل تحریک از نظر فیزیکی توسط تعداد، اندازه و فاصله ی میان الکترودهای درون حلزونی محدود می شود. د رک زیر وبمی توسط همپوشانی جریان های الکتریکی تولید شده در الکترودهای مجاور و دورتر از یکدیگر نیز محدودتر می شود. علت همپوشانی جریان ها آن است که الکترودهای درون حلزونی توسط مایع بسیار رسانا که دالان صماخی را پر کرده احاطه شده است. شواهد کنونی نشان می دهد که حتی در آرایه های الکترودی 22 کاناله، تنها 4 تا 8 مکان مستقل تحریک، در دسترس می باشد. بعلاوه متغیرهای زیستی مانند تراکم و توزیع نورون ها در عقده ی مارپیچی نیز می توانند توانای کاربران کاشت حلزون را در استفاده از نشانه های مکانی محدود کند.
در بزرگسالان ناشنوای پس از زبان آموزی توانایی درک زیر وبمی در وضعیت تحریک دو حسی از شنوایی الکتریکی مطلق بیشتر است که شاید بیانگر این مسئله باشد که این افراد برای کسب اطلاعات زیر وبمی به گوش کاشت نشده ی خود متکی هستند. اما در کودکان عملکرد درک زیر وبمی در وضعیت تحریک دو حسی و کاشت حلزون یکسان است پس احتمالا آنها به اطلاعات زیر وبمی از گوش کاشت شده متکی هستند.
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.