قابلیت های سمعک ویدکس

در این وبلاگ به بررسی انواع سمعک ها و کاربرد آن ها می پردازیم

قابلیت های سمعک ویدکس

۵۰ بازديد
کلیدهای موفقیت:
1)فهمیدن پایه های مکانیسم نوروفیزیولوژیکABRs
2)تمرکز بر فرایند بیماریهایی که بر ویژگی هایABR موثرند سمعک ویدکس  و استفاده ازمحرک غیرتهاجمی و تکنیک های آنالیزی برای رشد معیارهایABR در ارتباط با این بیماریها.
با استفاده از این نکته ها،آینده ABRs می تواند اطمینان بخش باشد. قدردانی:
ما از Ann masuda برای زمان بندی کردن آمدن بیماران و جمع آوری اطلاعات از بیماران کلینیکی تشکر می کنیم.
ی سیب آدم واقع شده است که مجرای بین تارهای صوتی، چاکنای نامیده می شود. باز و بسته شدن سریع مجرای چاکنای، جریان هوا را قطع
می کند و صدای زنگ مانندی ایجاد می کند.
این صدا از نظر طیفی توسط مسیر فوق حنجره ای که از حنجره در یک انتها، تا لب ها و دهانه های بینی در انتهای دیگر تداوم دارد، شکل می پذیرد و به اصوات گفتاری یا واج ها؛ تبدیل می شود. مسیر آوایی علاوه بر این که صدای زنگ مانند تارهای صوتی را تعدیل می کند، نویز و اصوات انفجاری نیز ایجاد می کند که اهمیت آوایی دارند.

چاکنای در طی تنفس طبیعی و بدون آواسازی باز است. دم از طریق اتساع قفسه ی سینه، مسیر می شود. این امر عمدتا بواسطه انقباض دیافراگم و عضلات بین دندانه ای خارجی مسیر می شود. بازدم، بیشتر الاستیک ناشی از توقف انقباض عضلانی در حالت دم، روی می دهد.
در هر صورت هنگام تنفس فعال مانند سخن گفتن، فشردگی غیر فعال هوا در ریه ها پس از یک دم فعال، با انقباض عضلات شکمی و عضلات بین دندانه ای همراه می شود. هوا از ریه ها به سوی تراشه و حنجره رانده می شود. در طی سخن گفتن فشار زیر چاکنایی، معادل 5 تا 10 سانتی متر آب است یعنی معادل نیرو بر واحد سطح ستون آبی به این ارتفاع می باشد. اگرچه که طی فریاد زدن بلند، این فشار معادل 60 سانتی متر آب می شود.
منبع:

https://www.tehransafir.com/%d8%b3%d9%85%d8%b9%da%a9-%d9%88%db%8c%d8%af%da%a9%d8%b3/



 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.