رنج قیمت سمعک سونیک

در این وبلاگ به بررسی انواع سمعک ها و کاربرد آن ها می پردازیم

رنج قیمت سمعک سونیک

۸۹ بازديد

گزارش تحقیق: از الکترود فعال معکوس روی بینی می توان برای ارزیابی فعالیت های مغزی مرتبط با N1 و Nd استفاده نمود. با استفاده از روش تقویت افتراقی، دامنه هر کدام از AERها با استفاده از آرایش الکترود شامل دو الکترود فعال، کاهش پیدا می کند.

استفاده از ریشه گردن یک راه عملی و موثر برای الکترودهای معکوس قیمت سمعک سونیک غیرجمجمه ای و مرجع واقعی است. هنگامی که الکترود غیرمعکوس بعنوان یک مرجع واقعی استفاده می کنیم (یعنی در مقایسه با فعالیت های AER در حال ثبت، غیر فعال باشد) همه فعالیت های مغزی مرتبط با پاسخ را با الکترود غیرمعکوس جمع آوری می کنیم و بنابراین به حداکثر دامنه دست پیدا می کنیم.

تنظیمات فیلتر

ترکیب فرکانسی یا طیف پاسخ ALR و P300 عمدتا در ناحیه فرکانسی پایین تر از 30Hz است. معمولا فیلتر میان گذر با تنظیم در فرکانس کمتر از 1Hz (مثل 0.1Hz) تا 30Hz یا 100Hz برای ارزیابی ALR و P300 بکار می رود. از شیب 24dB/octave برای فیلتر بالاگذر و از شیب 12dB/octave برای فیلتر پایین گذر استفاده می شود.

دستورالعمل بالینی برای ارزیابی ALR

در جدول 12-12 خلاصه ای از بسیاری نکات آورده شده است. بعضی از این پارامترها بخصوص تنظیمات فیلتر میان گذر برای همه کاربردهای ALR مناسب است و در عین حال برای همه انواع پاسخ های کورتیکال دیررس نیز مناسب است. سایر پارامترها مثل نوع محرک (یک تون، چند تون، محرک تونال، محرک گفتاری) برای ثبت و بهبود ردیابی موج های خاصی از ALR - مثل زیر مولفه های مجموعه موج های N1 - دستخوش تغییر می شوند. یکی از مهمترین متغیرها در ثبت ALR یعنی وضعیت فرد، نه یک پارامتر محرک و نه یک پارامتر نوع ثبت پاسخ است. همچنان، تغییر دادن وظایف شنیداری ضروری فرد و فاکتورهای سرشتی افراد همچون میزان توجه و حافظه می تواند تاثیر بسیار عمیقی بر نتایج حاصل از ارزیابی ALR بگذارند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.