سمعک و فواید آن

در این وبلاگ به بررسی انواع سمعک ها و کاربرد آن ها می پردازیم

سمعک و فواید آن

۸۳ بازديد
اگر چه این عارضه ممکن است برگشت پذیر باشد ولی آشفتگی دراز مدت(شاید به وسیله ی آسیبی که به آلل های ‍ژتیکی میرساند به ادراک نورون های انتقال دهنده و یا موجب کمبود اکسیژن شدید که خود باعث افزایش بی اعتدالی در رها کردن انتقال دهنده های عصبی می شود گردد)می تواند منجر به یک ناپایداری در دندریت ها شود وسرانجام در تمام نورون ها ایجاد شود.علاوه بر این مشاهدات در انسانها و حیوانات نشان داده است که کاهش نورونی از آسیب شناسی دقیقی پیروی می کند.
سلول های پایه ای و دیگر سلول های محافظ در داخل اندام کورتی هستند بنابراین ،بعضی از کمبود ها کلینیک سمعک سطحی مطرح می شوند،(ابتدایی )هستند (زیرا در حال حاضر نشانه های سلول های مویی بی تحرکی می باشد)ممکن است فعالیت ثانویه به درک حوادث کمی در اعضای کورتی منجر شود.ممکن است اثرات ژنتیکی روی عامل های انهدام عصبی وجود داشته باشد که زمینه را برای بعضی از کاستی های عصبی فردی ایجاد می کنند .
پیر گوشی نواری(عروقی)
این پیر گوشی مشخص کننده دلیل کاهش شنوایی به وسیله ی از بین رفتن نوار عروقی می باشد،معمولاٌ از مرکز حلزون تا نوک یا راس حلزون ناحیه ای می باشد،که نتیجه ی کاهش در پتانسیل (EP)درون حلزون می باشد (شکل 6-21)همانند بحث انجام شده  سمعک در بخش 10،نوار تشکیل دهنده ی (EP)(پتانسیل داخل عروقی)ترکیب عمده از یک محرک اجباری برای گیرنده های رایج سلول مویی می باشد.کاهش محرک اجباری دلیل افزایش آستانه ی شنوایی مورد انتظار راایجاد خواهد کرد.اگر چه کاهش شنوایی ممکن است یکنواخت باشد. بیشترین برآمدگی آستانه اغلب در فرکانس های بالا ظاهر می شود.این بازتاب ممکن است وابسته باشد در بیماری گوش میانی پردازش های مکانیکی فعال در پایه حلزونی، یا وابسته به راٌس حلزون باشد. حلزون به طور شگفت انگیزی در تغییرات انحطاطی در نوار متحمل می شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.